Naciśnij enter aby wyszukać i ESC aby wyjść

Agencja

Dlaczego my

Jesteśmy agencją marketingu i reklamy mobilnej. Oferujemy kompleksowe rozwiązania marketingowe oraz reklamowe zgodnie z filozofią mobile-first i mobile-only. Specjalizujemy się w kampaniach reklamowych mobile z wykorzystaniem powierzchni w aplikacjach i w mobilnym internecie.

Wywodzimy się z polskiego oddziału adQuota International – jednej z największych sieci reklamy mobilnej w Europie, przejętej w 2015r. przez Opera Mediaworks. W ramach Grupy Looksoft, w jednym miejscu łączymy kompetencje marketingowe i technologiczne.

Zobacz jak pracujemy

Zapewniamy kompleksowe podejście do komunikacji (mobile full service). Oferujemy rozwiązania mobilne 360 stopni, począwszy od strategii przez tworzenie kreacji, po planowanie i realizację kampanii na powierzchniach reklamowych mobile z wykorzystaniem najlepszych technologii:

Strategia

Tworzymy strategie komunikacji i planujemy rozwiązania mobile realizujące cele biznesowe klienta. Dostosowujemy strategie biznesowe i marketingowe do wymagań smartfonów zgodnie z filozofią mobile-first i mobile-only.

Kreacja

Tworzymy kreatywne i angażujące formaty reklamowe (rich media, video). Wykorzystujemy natywne funkcje smartfonów do angażowania użytkowników i osiągania ponadprzeciętnych wyników. Korzystamy z własnych, sprawdzonych formatów rich media i mobile video.

Technologia

Wykorzystujemy najlepsze technologie w zakresie targowania (np. geolokalizacja), planowania i zarządzania kampaniami (DSP, DMP, adserwer) oraz analityki reklam i aplikacji. Wyszukujemy, testujemy i wdrażamy innowacyjne rozwiązania.

Media

Realizujemy kampanie reklamowe na powierzchniach mobilnych premium oraz programmatic. Współpracujemy z najważniejszymi wydawcami online i właścicielami aplikacji. Dostarczamy kompleksowe analizy i raporty post-buy.

Usługi

Kompleksowe rozwiązania marketingowe oraz reklamowe zgodnie z filozofią mobile-first i performance-first!

Marketing i promocja aplikacji mobilnych, kampanie user acquisition i optymalizacja Lifetime Value, mierzenie i atrybucja instalacji, digital performance dla e-commerce, display audience, kampanie SMS i MMS z dynamiczną geolokalizacją, kampanie WebPush, HuaweiAds, mobile-to-offline etc.

Sprawdź

Aktualności

Looksoft Advertising pierwszym Autoryzowanym Partnerem Kochava w Polsce – nowe możliwości analityki dla właścicieli aplikacji mobilnych

Agencja Looksoft Advertising została pierwszym w Polsce certyfikowanym partnerem Kochava – jednego ze światowych liderów w zakresie analityki i atrybucji dla aplikacji mobilnych. Agencja wykorzysta technologię Kochava do pomiaru kampanii pozyskiwania nowych użytkowników i realizacji strategii wzrostu dla aplikacji. Będzie pełniła również rolę lokalnego centrum kompetencji w zakresie edukacji, szkoleń, wsparcia technicznego oraz wdrażania narzędzi Kochava dla polskich klientów.

Sprawdź

Realizacje

Promocja aplikacji Shell Motorist

Celem kampanii było dostarczenie jakościowych instalacji na rynku Polskim dla aplikacji z systemem Android. Zakres prac obejmował m.in. doradztwo w zakresie analityki, realizację kampanii user acquisition w modelu CPI oraz optymalizację kampanii zgodnie z wyznaczonymi KPI.

Sprawdź

Referencje

Co mówią nasi Klienci

Promocja aplikacji Accor Hotels

“Bardzo wysoko oceniany profesjonalizm i kompetencje firmy Looksoft Advertising. Jako nasi partnerzy wykazują wyjątkowe zrozumienie celów biznesowych klienta. Wykorzystując insight’y oparte na danych, rekomendują rozwiązania, które pozwalają osiągać wysokie ROI. Należy podkreślić umiejętność wykorzystania nowych rozwiązań technologicznych oraz duże zrozumienie roli kanału mobile w budowaniu biznesu klienta. Na dowód uznania klienta dla skuteczności kampanii można przytoczyć fakt, że mimo globalnej zmiany domu mediowego Grupy Accor w czerwcu 2017 roku, za promocję aplikacji Accor Hotels na rynku polskim nadal odpowiedzialny jest Mobext.”
Tomasz Szulkowski
Head of Mobext, Havas Media Group

Promocja aplikacji Tankuj24.pl

“Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów prac zrealizowanych przez Looksoft Advertising. Mimo bardzo precyzyjnie określonej grupy docelowej oraz zasięgu geograficznego kampanii zastosowane rozwiązania pozwoliły zrealizować cele kampanii i osiągnąć założone ROI. Polecamy usługi firmy Looksoft Advertising w marketingu i promocji aplikacji mobilnych. Firma Looksoft ma profesjonalne i biznesowe podejście do marketingu, które uwzględnia cele strategiczne, specyfikę branży i modelu biznesowego klienta.”
Tomasz Szulkowski
Head of Mobext, Havas Media Group

Mobile rich media

oraz promocja aplikacji dla Kasy Stefczyka

Apella S.A. jako agencja marketingu zintegrowanego odpowiedzialna jest kompleksowo za realizację kampanii reklamowych dla marki Kasa Stefczyka. Naszym głównym partnerem w realizacji kampanii w obszarze MOBILE jest firma Looksoft Advertising. Od  października 2014 roku w ramach współpracy zrealizowano wspólnie kilka różnych kampanii, m.in.:
  • w okresie październik-grudzień 2014 r. promocję aplikacji mobilnej Kasa w kieszeni – pozyskanie ponad 8.000 użytkowników. Do zadań Looksoft Advertising należało m.in. przygotowanie kreacji i mediaplanu dla kampanii, dobór, testowanie i optymalizacja kanałów komunikacji, zakup i rozliczenie kampanii w poszczególnych kanałach;
  • w okresie październik-listopad 2016 r. wizerunkową kampanię Miliony Spełnionych Marzeń, w której Looksoft Advertising stworzył dedykowany format reklamy mobile rich media z wykorzystaniem Video oraz zrealizował szerokozasięgowe działania reklamowe na mobilnych powierzchniach wydawców premium;
  • w okresie marzec-maj 2017 r. mobilną kampanię pożyczki gotówkowej, w której również wykorzystano stworzony przez Looksoft Advertising dedykwoany format rich mediowy, którego celem było budowanie bardzo wysokiego zaangażowania i pozytywnej interakcji odbiorców reklamy z brandem Kasa Stefczyka.
Bardzo wysoko oceniany profesjonalizm i kompetencje firmy Looksoft Advertising. Jako nasi partnerzy wykazują wyjątkowe zrozumienie celów biznesowych klienta. Wykorzystując insight’y oparte na danych, rekomendują rozwiązania, które pozwalają osiągać wysokie ROI. Należy podkreślić umiejętność wykorzystania nowych rozwiązań technologicznych oraz duże zrozumienie roli kanału mobile w komunikacji. Możemy z pełną odpowiedzialnością polecić firmę Looksoft Advertising jako kompetentnego, kreatywnego i godnego zaufania partnera w zakresie realizacji wszelkiego typu działań z obszaru komunikacji w kanale mobilnym.
Beata Sosnowska
Pełnomocniczka Zarządu Apella S.A.