
Złote Wyprzedaże wybrały Looksoft Advertising do realizacji strategii wzrostu dla swojej aplikacji mobilnej
Jedna z największych platform sprzedażowych „Złote Wyprzedaże” rozpoczyna współpracę z agencją Looksoft Advertising w zakresie realizacji strategii wzrostu, promocji i marketingu swojej aplikacji mobilnej (dostępnej na Android i iOS). Agencja będzie odpowiedzialna za wszystkie najważniejsze elementy marketingu aplikacji, począwszy od wdrożenia zaawansowanej analityki, poprzez optymalizację obecności w marketach (ASO), a kończąc na kampaniach pozyskiwania nowych użytkowników (user acquisition).
Złote Wyprzedaże to jedna z największych platform wyprzedażowych w Polsce działająca poprzez własny sklep online oraz dedykowane aplikacje mobilne (Android, iOS). Firma funkcjonuje nieprzerwanie od 2010 roku i do dziś z jej usług skorzystało już ponad 4 miliony użytkowników. Dzięki współpracy z liderami rynku w zakresie setek starannie wyselekcjonowanych marek, platforma oferuje klientom najlepsze okazje wyprzedażowe z cenami obniżonymi nawet o 80%. Wśród oferowanych produktów znajdują się takie marki jak: Calvin Klein, Armani, Versace, Diesel, Gucci, Guess, Adidas, Michael Kors i dziesiątki innych. Sprzedaż w serwisie zlotewyprzedaze.pl opiera się na kilkudniowych intensywnych kampaniach sprzedażowych budujących zasięg poszczególnych akcji. Wyprzedaże obejmują produkty danej marki lub kategorii (tzw. „flash sale”). Codziennie publikowanych jest 8-10 nowych kampanii, o których zarejestrowani użytkownicy informowani są poprzez newsletter, serwis www, aplikacje mobilne oraz inne media.
– „Z uwagi na obecną skalę działania i ambitne plany rozwoju oraz pomimo posiadania własnych zasobów, zdecydowaliśmy się na współpracę z profesjonalistami w zakresie marketingu aplikacji mobilnych. Szukaliśmy partnera, który ma doświadczenie nie tylko w promocji aplikacji mobilnych, lecz także w długofalowym budowaniu bazy lojalnych użytkowników. Mamy spore ambicje rozwoju
i po analizie efektów innych projektów realizowanych przez Looksoft Advertising cieszy nas, że mamy takie same zrozumienie celów i sposobu w jaki zamierzamy je osiągać” – wyjaśnia Maciej Tygielski – CEO Złote Wyprzedaże.
Looksoft Advertising realizuje swoje usługi w ramach oferowanego od 2018 roku rozwiązania „AppBooster360”, które obejmuje wszystkie najważniejsze elementy marketingu aplikacji, począwszy od wdrożenia zaawansowanej analityki, poprzez optymalizację obecności w marketach (ASO),
a kończąc na płatnych kampaniach pozyskiwania nowych użytkowników. Kampanie user acquisition są realizowane w najważniejszych ekosystemach reklamowych (m.in. Google, Facebook), sieciach programmatic oraz w kanałach dedykowanych (np. markety aplikacji). Wszystkie działania optymalizowane są pod kątem maksymalizacji ROI z wykorzystaniem zaawansowanej analityki.
– „Obecnie dla marketerów odpowiedzialnych za sprzedaż i rozwój biznesu z wykorzystaniem aplikacji mobilnych priorytetem nie jest osiągnięcie niskiego kosztu instalacji, lecz pozyskanie aktywnych
i lojalnych użytkowników o jak najwyższej wartości klienta w czasie (LTV). Oznacza to, że rośnie znaczenie efektywności prowadzonych działań. Od wielu lat zwracamy na to szczególną uwagę
w naszych projektach. To z kolei bezpośrednio przekłada się na efekty kampanii i długofalową współpracę z Klientami. Wierzymy, że nasze doświadczenie w marketingu aplikacji oraz komercjalizacji
i monetyzacji kanału mobile przyczyni się do budowania stabilnej bazy lojalnych użytkowników Złotych Wyprzedaży” – podkreśla Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising.