Naciśnij enter aby wyszukać i ESC aby wyjść

Sukces promocji festiwalu muzycznego “ZEW się budzi” dla marki ZEW for men

admin

Na bardzo konkurencyjnym rynku wydarzeń muzycznych, dla marki kosmetycznej “ZEW for men”, wspólnie z agencją Odyseja Public Relations wypromowaliśmy Festiwal „Zew się budzi”.  To pierwszy festiwal w Bieszczadach i zarazem pierwszy festiwal w Polsce rozpoczynający się o świcie. Wydarzenie odbyło się 3 i 4 maja 2018 roku, a więc był to pierwszy festiwal otwierający sezon imprez plenerowych w Polsce.

Mając ograniczony budżet, działaliśmy w sposób przemyślany. Wykorzystaliśmy przede wszystkim działania PR i social media do budowania zasięgu oraz kampanię online do akwizycji klientów i sprzedaży biletów. W efekcie sprzedaliśmy ponad 4.000 biletów, 35% powyżej planu. Sukces projektu to także decyzja Klienta o współpracy przy drugiej edycji wydarzenia w 2019 roku.

Strategia komunikacji zakładała wykorzystanie przede wszystkim kanałów digital, social media oraz PR.
W koncepcji kreatywnej wykorzystano skojarzenia z dziką naturą Bieszczad, budzeniem się i świtem. Symbolem festiwalu stał się ryczący niedźwiedź. Centralnym elementem komunikacji był dedykowany serwis zewsiebudzi.pl, a bieżącą komunikację prowadzono na Facebooku i Instagramie. Płatna kampania online była realizowana na Facebooku, w wyszukiwarce Google oraz na platformie Youtube. Wszystkie działania online były optymalizowane pod kątem konwersji i sprzedaży biletów.

W czasie kampanii serwis internetowy odwiedziło 250 tysięcy użytkowników, a działania PR przyniosły ponad 200 publikacji w mediach. W efekcie Festiwal zgromadził 3.700 osób, a sprzedano ponad 4 tysięcy biletów, 35% powyżej zakładanego planu. Bardzo pozytywny odbiór Festiwalu wśród uczestników, zaproszonych zespołów oraz w mediach sprawił, że Klient podjął decyzję o realizacji drugiej edycji wydarzenia w 2019 roku.

Zobacz podsumowanie kampanii promocyjnej Festiwalu “ZEW się budzi”: