
Looksoft Advertising pierwszym Autoryzowanym Partnerem Kochava w Polsce – nowe możliwości analityki dla właścicieli aplikacji mobilnych
Agencja Looksoft Advertising została pierwszym w Polsce certyfikowanym partnerem Kochava – jednego ze światowych liderów w zakresie analityki i atrybucji dla aplikacji mobilnych. Agencja wykorzysta technologię Kochava do pomiaru kampanii pozyskiwania nowych użytkowników i realizacji strategii wzrostu dla aplikacji. Będzie pełniła również rolę lokalnego centrum kompetencji w zakresie edukacji, szkoleń, wsparcia technologicznego oraz wdrażania narzędzi Kochava dla polskich klientów.
Kochava jest liderem rozwiązań w zakresie analizy danych oraz atrybucji i pomiaru działań wielokanałowych (omnichannel). Firma ma siedzibę w Sandpoint (Idaho) oraz biura w Nowym Jorku, Barcelonie, Dublinie, Tokio, Seulu, Pekinie i jest aktywna na wielu innych rynkach na całym świecie.
Looksoft Advertising został pierwszym certyfikowanym partnerem Kochava w Polsce (tzw. Certified Agency Partner). Współpraca będzie obejmowała wspólne edukowanie i pozyskiwanie klientów
w zakresie analityki i pomiaru atrybucji oraz wsparcie technologiczne przy wdrażaniu rozwiązań Kochava. Looksoft Advertising będzie wykorzystywał zaawansowaną analitykę do realizacji kampanii pozyskiwania nowych użytkowników (user acquisition) i strategii wzrostu dla aplikacji mobilnych (growth management).
– „Od wielu lat specjalizujemy się w marketingu i promocji aplikacji mobilnych. W ramach naszej Grupy łączymy w unikalny sposób kompetencje technologiczne (developerskie) i marketingowe. Wraz
z rozpoczęciem współpracy z Kochava poszerzamy nasze możliwości w zakresie analityki. To z kolei bezpośrednio przełoży się na efektywność kampanii i osiąganie celów biznesowych naszych klientów.
Jako Certified Agency Partner w Polsce pomagamy w wyborze modelu współpracy i wdrożeniu platformy Kochava klientom z każdego segmentu rynku. Największym klientom korporacyjnym oraz domom mediowym doradzamy uruchomienie własnego konta Kochava w modelu „Enterprise”. Natomiast warto podkreślić, że światowej klasy narzędzia Kochava możemy zaproponować nawet najmniejszym klientom za pośrednictwem naszego konta agencyjnego – bez ograniczeń co do minimalnych wydatków miesięcznych i po preferencyjnych stawkach. Jesteśmy też dumni z faktu, iż jako partner agencyjny możemy oferować nasze usługi klientom Kochava z całego świata” – wyjaśnia Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising.
„Nasi Klienci generują 5 razy wyższe przychody z aplikacji w porównaniu do konkurencyjnych platform. To nie jest jednak jedyny powód, dla którego wybierają Kochavę. Takie rozwiązania jak cross-device attribution, obsługa dynamicznych deep-linków czy zaawansowana ochrona anti fraud, to tylko wybrane narzędzia z szerokiego zakresu funkcjonalności, które decydują o naszej przewadze konkurencyjnej. Nasze profesjonalne zespoły wsparcia klienta potrafią dopasować rozwiązania do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Cieszymy się, że teraz będziemy mogli zaoferować naszą platformę na polskim rynku z odpowiednim wsparciem lokalnych profesjonalistów mobile marketing. Nawiązaliśmy współpracę z Looksoft Advertising – agencją, która ma bardzo duże doświadczenie w marketingu i promocji aplikacji i która rozumie potrzeby biznesowe właścicieli aplikacji oraz rosnące znaczenie analityki i danych. Wspólnie z Looksoft Advertising czekamy na pierwsze wyzwania i ciekawe projekty z polskiego rynku” – komentuje Ryan Goeden, VP Sales EMEA z Kochava.
O Kochava
Kochava jest liderem rozwiązań w zakresie analizy danych oraz atrybucji i pomiaru działań wielokanałowych (omnichannel). System Operacyjny m/OS Kochava (Marketers Operating System™) daje reklamodawcom i wydawcom platformę, która doskonale integruje i zarządza tożsamością klienta, pomiarem i danymi.
W odróżnieniu od często skomplikowanych pojedynczych narzędzi, m/OS idzie o krok dalej: łączy wszystkie dane i najważniejsze rozwiązania omnichannel tworząc spójny system operacyjny, który wykracza poza zwykłe agregowanie i raportowanie danych. System m/OS tworzy fundament dla niezliczonej ilości narzędzi dla reklamodawców i wydawców oraz możliwość budowania rozwiązań third-party w ramach jednej platformy. System m/OS pomaga osiągnąć sukces sprawiając, że dane są bardziej dostępne i łatwiejsze do wykorzystania, co pozwala na maksymalizację ROI.
Koncentracja na potrzebach klienta, ochronie danych i zapewnieniu najskuteczniejszych narzędzi
w całym ekosystemie sprawiają, że najwięksi gracze na rynku ufają Kochava w zakresie wykorzystania ich danych. Kochava posiada także największy marketplace z danymi o nazwie the Kochava Collective. Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.kochava.com oraz śledzenia firmy w mediach społecznościowych, na Facebooku, Twitterze i LinkedIn.