
Sprzedajemy.pl wybrało Looksoft Advertising do promocji swojej aplikacji mobilnej
Sprzedajemy.pl wybrało Looksoft Advertising do promocji swojej aplikacji mobilnej
Jeden z trzech największych marketplace`ów w Polsce rozpoczyna współpracę z agencją Looksoft Advertising w zakresie promocji swojej aplikacji mobilnej. Agencja będzie odpowiedzialna za wszystkie najważniejsze elementy marketingu aplikacji Sprzedajemy.pl, w tym za kampanie pozyskiwania nowych użytkowników (user acquisition).
Aplikacja Sprzedajemy.pl jest dostępna w marketach z aplikacjami dopiero od kwietnia 2020 roku. Serwis Sprzedajemy.pl odwiedza 10 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Na platformie zarejestrowanych jest 3 miliony sprzedawców indywidualnych i blisko 120 tys. małych i średnich firm.
– „Dziś Sprzedajemy.pl to trzecia siła w Polsce. Już po kilku miesiącach od publikacji aplikacji mobilnej mamy bardzo pozytywne reakcje użytkowników. Dziś dzięki współpracy
z Looksoft Advertising rozpoczynamy aktywne działania w kierunku popularyzacji naszej aplikacji mobilnej i realizacji jednego z naszych celów strategicznych, jakim jest wykorzystanie mobile do komunikacji z użytkownikami. Wierzymy, że specjaliści z Looksoft Advertising zapewnią nam wysoką skuteczność prowadzonych działań, co udowodnili pracując wcześniej dla takich klientów jak CCC czy Uber. ” – mówi Piotr Trybała, Członek Zarządu Sprzedajemy.pl.
„Cieszymy się, że nasze doświadczenie i wiedza w zakresie promocji i komercjalizacji aplikacji mobilnych zostały docenione przez Zarząd Sprzedajemy.pl. Wierzymy, że szybko zwiększymy liczbę aktywnych użytkowników, którzy nie tylko docenią funkcjonalności nowej aplikacji, ale także rozwiązania webowe” – wyjaśnia Rafał Sułkowski – Dyrektor Sprzedaży w Looksoft Advertising.
– „Zakres prac dla Sprzedajemy.pl obejmuje wdrożenie analityki, prowadzenie działań ASO (App Store Optmization), realizację kampanii user acquisition oraz doradztwo w zakresie monetyzacji aplikacji.
W ramach wdrożenia analityki wykorzystamy zarówno Google Analytics, jak i Kochava MMP (Mobile Measurement Provider), którego jesteśmy Autoryzowanym Partnerem w Polsce. Warto podkreślić, że w kampanii nie skupiamy się na minimalizacji kosztu CPI. Naszym głównym celem będzie pozyskanie wartościowych użytkowników oraz maksymalizacja ROI” – dodaje Rafał Sułkowski.