
CCC i Looksoft Advertising z wyróżnieniem w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021
W dniu 10 czerwca br. wręczono nagrody za najlepsze kampanie efektywnościowe w największym konkursie w regionie CEE – Performance Marketing Diamonds 2021. Wyróżnienie w kategorii „creative mobile performance” zdobyły CCC i Looksoft Advertising za kampanię promująca aplikację mobilną CCC.
Performance Marketing Diamonds CEE to pierwszy i jedyny w naszym regionie konkurs z zakresu performance marketingu i afiliacji. W tym roku odbyła się trzecia edycja tego prestiżowego wydarzenia. Nagrody przyznano w dziewięciu kategoriach podstawowych i dwóch głównych. Warto dodać, że firma CCC została także laureatem w kategoriach „the most effective SEM campaign” oraz „the most effective video campaign”.
„Rok 2020 był przełomowy dla CCC nie tylko ze względu na lockdown, który sprawił, że mobile stał się wyjątkowo ważnym kanałem sprzedaży, ale również premierę aplikacji na kilku rynkach europejskich. Celem naszej kampanii było zwiększenie liczby aktywnych użytkowników oraz wzrost sprzedaży realizowanej w kanale mobile.” – mówi Michał Pachnik, Head of Ecommerce Campaigns & Mobile App, CCC EU. – „Wspólnie z Looksoft Advertising osiągnęliśmy lepsze wyniki niż zakładaliśmy: zrealizowane cele efektywnościowe, jakościowe oraz drugie miejsce w kategorii „zakupy”” – dodaje Michał Pachnik.
„Zakres współpracy obejmował kompleksową analitykę i atrybucję, realizację działań user acquisition we wszystkich kanałach mobilnych oraz testowanie sieci afiliacyjnych i programmatic” – wyjaśnia Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising. – „Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć Grupę CCC w osiągnięciu wzrostu liczby aktywnych użytkowników, ponadprzeciętnych wyników sprzedaży w aplikacji oraz zwrotu z inwestycji w płatne działania promocyjne. Jak widać – nasze podejście przynosi wymierne korzyści” – podsumowuje Rafał Sułkowski.