Naciśnij enter aby wyszukać i ESC aby wyjść

Aktualności

Nowości, komentarze, wydarzenia, insighty …

CASE STUDY złoto IAB MIXX Awards 2021: „Walka o każdy grosz – Jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?”

Mamy to! Złoto IAB MIXX Awards 2021 w kategorii Performance za kampanię aplikacji mobilnej CCC. 2 grudnia 2021 poznaliśmy zwycięzców w konkursie. Nasza kampania realizowana wspólnie z CCC „Walka o każdy grosz – Jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” zdobyła Złoto w kategorii Performance Marketing. IAB MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie ...

Looksoft Advertising partnerem aplikacji Mentorist w globalnej kampanii marketingowej

Mentorist, aplikacja mobilna ze streszczeniami książek zwiększa tempo wzrostu. W zakresie mobile marketingu rozpoczęła współpracę z Looksoft Advertising. Agencja skupia się na pozyskaniu nowych, płacących użytkowników, głównie w USA i na rynkach anglojęzycznych. Looksoft Advertising jest odpowiedzialny między innymi za poprawę obecności w marketach aplikacji (ASO), realizację kampanii płatnych, zdalne preinstalacje i wdrażanie zaawansowanej analityki. Mentorist to ...

Nowe możliwości zwiększania przychodów dla wydawców dzięki zautomatyzowanej technologii DanAds

Na rynku pojawiła się nowa możliwość zwiększania przychodów dla wydawców i właścicieli serwisów internetowych. Mowa o platformie DanAds do sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu samoobsługowym. Technologia, którą wykorzystują tacy gracze jak Tripadvisor, Expedia/Trivago, eBay czy Shazam jest już dostępna na polskim rynku. Partnerem i lokalnym przedstawicielem DanAds w Polsce została agencja Looksoft Advertising. Dzięki DanAds wydawcy ...

CCC i Looksoft Advertising z wyróżnieniem w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021

W dniu 10 czerwca br. wręczono nagrody za najlepsze kampanie efektywnościowe w największym konkursie w regionie CEE – Performance Marketing Diamonds 2021. Wyróżnienie w kategorii „creative mobile performance” zdobyły CCC i Looksoft Advertising za kampanię promująca aplikację mobilną CCC. Performance Marketing Diamonds CEE to pierwszy i jedyny w naszym regionie konkurs z zakresu performance marketingu ...

Nominacja w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021 za kampanię promocyjną aplikacji CCC

W dniu 5 maja 2021 ogłoszono nominacje w III edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. W kategorii The Most Effective Sales Campaign otrzymaliśmy nominację za kampanię promująca aplikację mobilną CCC, którą realizowaliśmy wspólnie z Klientem. Już prawie 3 lata współpracujemy z firmą CCC w zakresie działań growth management dla aplikacji mobilnej. Współpraca obejmuje kompleksową ...

Sprzedajemy.pl wybrało Looksoft Advertising do promocji swojej aplikacji mobilnej

Sprzedajemy.pl wybrało Looksoft Advertising do promocji swojej aplikacji mobilnej Jeden z trzech największych marketplace`ów  w Polsce rozpoczyna współpracę z agencją Looksoft Advertising w zakresie promocji swojej aplikacji mobilnej. Agencja będzie odpowiedzialna za wszystkie najważniejsze elementy marketingu aplikacji Sprzedajemy.pl, w tym za kampanie pozyskiwania nowych użytkowników (user acquisition). Aplikacja Sprzedajemy.pl jest dostępna w marketach z aplikacjami dopiero ...

Looksoft Advertising pierwszym Autoryzowanym Partnerem Kochava w Polsce – nowe możliwości analityki dla właścicieli aplikacji mobilnych

Agencja Looksoft Advertising została pierwszym w Polsce certyfikowanym partnerem Kochava – jednego ze światowych liderów w zakresie analityki i atrybucji dla aplikacji mobilnych. Agencja wykorzysta technologię Kochava do pomiaru kampanii pozyskiwania nowych użytkowników i realizacji strategii wzrostu dla aplikacji. Będzie pełniła również rolę lokalnego centrum kompetencji w zakresie edukacji, szkoleń, wsparcia technologicznego oraz wdrażania narzędzi ...

Nowe możliwości promocji aplikacji mobilnych w AppGallery dzięki współpracy z Huawei Ads

Looksoft Advertising rozpoczyna współpracę z Huawei Polska w zakresie promocji aplikacji mobilnych na platformie Huawei Ads. Agencja będzie korzystała z możliwości systemu reklamowego Huawei Ads między innymi do realizacji kampanii pozyskiwania nowych użytkowników (user acquisition). Dla właścicieli aplikacji i reklamodawców w Polsce to szansa na dotarcie do nowych użytkowników za pomocą angażujących formatów reklamowych.  Huawei ...

Złote Wyprzedaże wybrały Looksoft Advertising do realizacji strategii wzrostu dla swojej aplikacji mobilnej

Jedna z największych platform sprzedażowych „Złote Wyprzedaże” rozpoczyna współpracę z agencją Looksoft Advertising w zakresie realizacji strategii wzrostu, promocji i marketingu swojej aplikacji mobilnej (dostępnej na Android i iOS). Agencja będzie odpowiedzialna za wszystkie najważniejsze elementy marketingu aplikacji, począwszy od wdrożenia zaawansowanej analityki, poprzez optymalizację obecności w marketach (ASO), a kończąc na kampaniach pozyskiwania nowych ...